LEA Ejendomspartner sørger for at hverdagen som forening er let og gnidningsfri. Det gør vi både ved at have en effektiv administration i hverdagen samt en række muligheder for at bistå foreningen, hvis der eksempelvis skal opsættes altaner, hvis tagetagen skal udnyttes eller hvis der opstår en forsikringssag.
Vi håndterer alt fra opkrævninger, generalforsamling, budget, juridiske spørgsmål, kontakt med beboere og myndigheder, og vi sørger for at alle regnskaber klargøres til revisor. Desuden er vi med fire kontorer over hele landet altid tæt på jeres forening – og møder derfor med glæde op til bestyrelsesmøder, generalforsamlinger eller hvis en akut situation skulle opstå.
Derudover kan vi bistå foreningen ved renoverings- eller byggeprojekter, behandling af forsikringsskader eller juridisk bistand til foreningens bestyrelse eller medlemmer. Vi kan desuden formidle kontakt til attraktive løsninger hos både viceværter, forsikringsselskaber, snerydning, mv.
Vi er jeres faste ejendomspartner, og vores mål er at gøre hverdagen enkel for jeres forening.
Sådan administrerer vi jeres forening:
Et udpluk af vores andre services: