LEA Ejendomspartner sørger for at hverdagen som andelsboligforening er let og gnidningsfri. Det gør vi både ved at have en effektiv administration i hverdagen samt en række muligheder for at bistå jer, hvis der eksempelvis skal opsættes altaner, hvis tagetagen skal udnyttes eller hvis der opstår en forsikringssag.
Vi står for al daglig administration – fra opkrævninger, generalforsamling, budget, juridiske spørgsmål, til kontakt med beboere og myndigheder, og vi håndterer naturligvis alt vedrørende årsregnskabet. Desuden er vi med fire kontorer over hele landet altid tæt på jeres forening – og deltager derfor på bestyrelsesmøder, generalforsamlinger eller hvis en akut situation skulle opstå.
Derudover kan vi også bistå foreningen ved renoverings- eller byggeprojekter, behandling af forsikringsskader eller juridisk bistand til foreningens bestyrelse eller medlemmer. Vi kan desuden formidle kontakt til attraktive løsninger hos både viceværter, forsikringsselskaber, snerydning, mv.
Vi er jeres faste ejendomspartner, og vores mål er at gøre hverdagen enkel for jeres forening.
Sådan administrerer vi jeres forening:
Et udpluk af vores andre services: